2012. augusztus 22., szerda

Készülődés szeptemberre


Ígértem egyszer régen egy sbs-t. Ezzel elkészültem már lassan két hete... csak hááát elég lusta voltam most fotózni... De ezt bepótolva most meghoztam az sbs-t is meg egy lover's knot-ot is. Tudom az nem nagyon volt tervben de vettem egy piros cipőt és ahhoz ugye kiegészítő is kell majd... Így jött a piros sál és kész őszre az egyik összeállításom :) Az sbs-t már leírtam miből és hogyan készítettem, de a lover's knotról még semmit sem tudtok. Szóval a sál 12-14 dkg pamutfonalból készült és 3.5-ös tűvel horgoltam. Szerintem ennyit érdemes róla tudni, a mintát pedig a barkafonal horgolósulija biztosította:)

És akkor jöhetnek a képek:

Sbs:



És a lover's knot:


Ennyi fért bele mára, a puffancs készül, a táska viszont sehogy sem áll... De szeretnék egy másik táskát is készíteni valami pirosat a cipőhöz. Hexagon táskára gondoltam, csak nem tudom, hogy kellene a színeket összeválogatni. Szerintetek a piros és fejér mellé milyen lenne még jó?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Ügyes vagy! Szerintem a piros és fehér szín mellé még valamilyen világos szín illene: pl. szürke. Sok sikert a táskákhoz és a puffancshoz is! :)

    VálaszTörlés