2012. október 3., szerda

Fülbevaló mánia

Tudom, régen jelentkeztem, de egy kicsit el voltam havazva, meg őszintén szólva lusta voltam fotózni. Hááát igen annyira lusta, hogy a mostani fotókat se én készítettem, hanem Zoli :D
Na de rátérve a fülbevalókra, sokáig keresgéltem, mire találtam egy általam is elfogadható fülbevaló mintát. Igaz ez egy fél órás videó keretében valósult meg, de a végére már annyira belejön az ember lánya, hogy a videót se kell nézni :D Amúgy azért kellett annyit keresgélni, mert nem nagyon szeretem ezeket a nagyon elterjedt kör alakú fülbevalókat, amiben valamiféle virágmotívum van, de azért én is csináltam egy ilyet :D

És most jöjjenek a fülbevalók :)




Így néz ki egyben, és most jöjjenek külön külön :)




Ez persze rózsaszín akar lenni, csak annyira világos, hogy nem lehet róla normális rózsaszín képet készíteni :D

Az utolsó kettőre még nem sikerült felraknom az akasztókat, a barnának meg a párját nem sikerült még megcsinálnom, de szerintem így is látszik, melyik milyen akar lenni:)

Ennyit mára, legközelebb próbálok egy kicsit gyorsabb lenni, és hamarabb írni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése