2013. január 23., szerda

Kötés, horgolás, vizsgaidőszak és a többi

Sziasztok!

Örömmel jelentem be, hogy ma semmi újdonsággal nem tudok szolgálni. Ez így alakult. Viszont mesélni valóm az van :D Jó, jó tudom ez a blog nem azért jött létre, hogy mese délutánt tartsak, de néha bejön egy-két ilyen bejegyzés is. Szóval vegyünk számba szépen sorba mindent.



A kötés hááát az van. Vagyis folyamatban van, mert szerdán voltunk anyuval a gombolydában és mentünk egy ilyen (jó, jó tudom, nem mutattam rá...) közös kendő kötős tanfolyamra. Szóval ezen a tanfolyamon elkezdtünk egy úgynevezett mie kendőt kötögetni. Ez mind szép és jó, csak hát a mie kendő nem arról híres, hogy csipkés részek vannak benne, nekem meg csak a csipke a mániám... így van most egy félig kész mie kendőm szép kék színből, persze ezt a "határidő" végéig be is fogom fejezni reményeim szerint. Viszont találtam egy jó kis csipke kendőt, amit véletlenségből el is kezdtem kötni. Persze nem csipke fonalból, egy kicsit vastagabból, de olyan csipke féle mintája van. Ezzel nagyon szépen haladok, szerintem nemsokára lesznek róla képek. vagy a hét végén vagy legkésőbb február 4-ig :)

A horgolás per pillanat jegelve van, hogy miért azt magam sem tudom, pedig találtam egy szép kimonót, amiből még csak egy négyzet van kész... Valószínűleg azért nem folytatom mert le kéne mérni, vagy csak azért mert most nagyban belelendültem a kötögetésbe... Na ezt nem tudom, annyi biztos, hogy lesz olyan felsőm :D

Na és jöjjön a "mumus". A kérdés az, mi a helyzet a hajócsipkével. Háááát őszinte leszek a pillangók óta nem nagyon volt még időm továbbfejleszteni tudásom. Jó én ezt most a vizsgaidőszakra kenem, mert csak egyszerűbb olyankor olyan dolgokat csinálni, amiket tud az ember lánya, de amit vége van a vizsgaidőszaknak nekiugrok még két cuki kis pillangónak, csak azért hogy ismételjem a rég elfelejtett tudásom, valamit megtanulok tisztességesen hajócsipkét készíteni, mert csak olyan sok szép ékszer készül velük... Persze a tanulást Anton oldalán fogom folytatni, és remélem majd figyelemmel követi miket bötézek össze :D A legfontosabbat elfelejtettem mondani a vizsgaidőszak vége február 3. reményeim szerin. Ha mégsem, akkor legkésőbb 11. mert akkor újra jön a szorgalmi időszak, szóval legkésőbb az után jelentkezek két cuki fülbevaló lepkével :) (nemsokára jelentkezem :))
Addig is szép napot, hetet, hétvégét mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése