2013. február 2., szombat

Első kötött kendőm

Sziasztok!
Igen ez az első, vannak benne hibák, de nekem akkor is tetszik XD
Kb két hét alatt végeztem vele a Mie kendő rovására. És azt a kendőt el is fogom bontani, majd ha lesz türelmem és kedvem számolgatni a sorokat újra nekiugrok, mert abból a fonalból jól néz ki. Szóval itt a mostani kendőm, épp blokkolódik :D




Lehet azt mondani, hogy első látásra szerelem kendő volt, és még anyu segítsége se szükségeltetett hozzá, szóval kezdőknek is ajánlom :)

A másik amit szerettem volna veletek megosztani, hogy elkezdek egy új táskát horgolni. Ez az emberi hülyeség egyik határa lesz, de mivel manapság annyi furcsa dolgot látni az embereknél, így úgy gondoltam nekem is lehet egy baglyos táskám :D Szóval a következő projekt egy színes baglyos táska :D

1 megjegyzés:

  1. Ohh hogy ez a tűről levéve így néz ki?!
    Szép lett :)

    Poocok

    VálaszTörlés