2013. július 11., csütörtök

Moss garden

Elkészült életem legnagyobb kendője :) És imádom :D De kezdjük az elején.

Kutas Ági még valamikor április végén vagy május elején nem tudom pontosan teszt kötést hirdetett. Jelentkeztem arra is, de sajnos nem sikerült bekerülnöm, pedig akkor már szülinapomra meg tudtam volna csinálni a kendőt. Annyira nem is bánom, hogy nem kerültem be a tesztbe, mert így lett meg a kendőhöz a tökéletes fonal. Ugyanis a Gombolydába akkor érkezett új fonal Lana gatto ninfea néven. A narancssárga színe egyből magával ragadott, de sajnos nem tudtam elég mennyiséget venni belőle, ami egyébként az én hibám volt, meg megtaláltam közben a hozzá illő citromsárgát, így nem is volt szükséges több belőle :) Közben elterveztem, hogy majd gombolydás közös kötés részeként megkötöm a kendőt. Csakhogy Ági is indított közös kötést, így mondhatni egyszerre két közös kötésben vettem részt.
És most jöjjenek a képek:
Először is gombolyag formában :


A második pedig már Zoliéknál készült naplementében:


A harmadik csak úgy ma blokkolás közben (nekem ez a kedvencem ):


A negyedik pedig meg már a kész kendő :D


Ez az utolsó is ma készült,  két eső között abban az 5 percben mikor kisütött a nap :D


2 megjegyzés: